Show simple item record

dc.contributor.author Kobalava, Marine
dc.date.accessioned 2019-11-12T09:32:41Z
dc.date.available 2019-11-12T09:32:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation III International Scientific Conference: "Challenges of Globalization in Economics and Business", Tbilisi, 2018, pp. 213-216 en_US
dc.identifier.isbn 978-9941-13-764-8
dc.identifier.uri http://dspace.tsu.ge/xmlui/handle/123456789/409
dc.description 1. უილკოქსი, დ.ლ.; კამერონი გ.ტ. საზოგადოებასთან ურთიერთობა სტრატეგია და ტაქტიკა, თბილისი, 2011, გამომცემლობა „დიოგენე“ 2. კოტლერი ფ., არმსტრონგი გ., მარკეტინგის საფუძვლები, 2013, შპს „ჯიტრონიკი“ 3. კობალავა, მ. საზოგადოებასთან ურთიერთობა და გლობალიზაცია გლობალიზაციის გამოწვევები ეკონომიკასა და ბიზნესში (საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია, თსუ) თბილისი, უნივერსალი 2017 4. კობალავა, მ. საზოგადოებასთან ურთიერთობა PUBLIC RELATION – მონოგრაფია. თბილისი, 2018 5. Consumer Market of Agricultural Products and Agricultural Policy in Georgia; International Scholarly and Scientific Researches & Innovation, Barcelona Spain Oct 30-31, 2017, 19 (10) Part XXI 6. კობალავა, მ . ანტიკრიზისული პიარი - გლობალიზაციის გამოწვევები ეკონომიკასა და ბიზნესში (საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია, თსუ) თბილისი, უნივერსალი 2016 7. იავერბაუმი, ე., ბლაი,რ., ბენუნი, ი. პიარი მარტივად, თბ. პალიტრა, L 2018 8. ჩენქი, ფ.ბ., ჩიარავალე, ბ. ბრენდინგი მარივად, თბ. პალიტრა L, 2017 9. Rogers,D. Campaigns that shook the world; The Evolution of Public Relations, UK 2015 10. Crisis, Issues and Reputation Management: A Handbook for PR and Communications Professionals (PR In Practice) 2014 11. Waddington, S. Chartered Public Relations Lessons from Expert Practitioners, 2015 https://www.koganpage.com/product/chartered-public-relations-9780749473723 12. https://www.managementstudyguide.com/communication-and-public-relations.htm en_US
dc.description.abstract Public relations, as a science has priority values. After all public relations is a core component of planning of company and at the same time is ensures evaluation of the company goals. Public relations as stimulating complex of marketing communications plans to manage perceptions and strategic relations in multicultural environment in order to create positive image. en_US
dc.language.iso ge en_US
dc.publisher Ivane Javakhishvili Tbilisi State University Press en_US
dc.subject public relationship; PR; electronical PR; marketing; globalization en_US
dc.title Public relations in modern space en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Article
    An article in a journal, magazine, newspaper. Not necessarily peer-reviewed. May be an electronic-only medium, such as an online journal or news website.

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account