dc.description |
1. უილკოქსი, დ.ლ.; კამერონი გ.ტ. საზოგადოებასთან ურთიერთობა სტრატეგია და ტაქტიკა, თბილისი, 2011, გამომცემლობა „დიოგენე“
2. კოტლერი ფ., არმსტრონგი გ., მარკეტინგის საფუძვლები, 2013, შპს „ჯიტრონიკი“
3. კობალავა, მ. საზოგადოებასთან ურთიერთობა და გლობალიზაცია გლობალიზაციის გამოწვევები ეკონომიკასა და ბიზნესში (საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია, თსუ) თბილისი, უნივერსალი 2017
4. კობალავა, მ. საზოგადოებასთან ურთიერთობა PUBLIC RELATION – მონოგრაფია. თბილისი, 2018
5. Consumer Market of Agricultural Products and Agricultural Policy in Georgia; International Scholarly and Scientific Researches & Innovation, Barcelona Spain Oct 30-31, 2017, 19 (10) Part XXI
6. კობალავა, მ . ანტიკრიზისული პიარი - გლობალიზაციის გამოწვევები ეკონომიკასა და ბიზნესში (საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია, თსუ) თბილისი, უნივერსალი 2016
7. იავერბაუმი, ე., ბლაი,რ., ბენუნი, ი. პიარი მარტივად, თბ. პალიტრა, L 2018
8. ჩენქი, ფ.ბ., ჩიარავალე, ბ. ბრენდინგი მარივად, თბ. პალიტრა L, 2017
9. Rogers,D. Campaigns that shook the world; The Evolution of Public Relations, UK 2015
10. Crisis, Issues and Reputation Management: A Handbook for PR and Communications Professionals (PR In Practice) 2014
11. Waddington, S. Chartered Public Relations Lessons from Expert Practitioners, 2015 https://www.koganpage.com/product/chartered-public-relations-9780749473723
12. https://www.managementstudyguide.com/communication-and-public-relations.htm |
en_US |